Kristines univers

- et glimt inn i en forundelig verden

lørdag, april 14, 2007

Penisforlengelse

En annen ting jeg misliker (sterkt), og som jeg ikke tenkte på før jeg tilbragte påsken hjemme, er høytykkspylere. En tidlig solfylt lørdagsmorgen innreder jeg meg med stol og bord på plattingen for å nyte min frokost i fred, ro og fuglesang. Jeg får sittet der i nøyaktig 15 minutter før jævelen setter i gang. Naboen har våkna, og han skal tydeligvis rense HELE huset. Med høytrykkspyler. Kl 10 en lørdags morgen. Strålende.

Finnes det en mer bråkete ting? Og hva brukes den egentlig til? Jeg vet at hovedformålet med dingsen er å irritere vettet av naboen, og å bråke mest mulig på avsindige tidspunkt (les: søndag ettermiddag eller lørdag morgen), men rent bortsett fra det, hva brukes den til? Å vaske? Hva skjedde med klut og såpevann? Mye koseligere, og viktigst av alt; mye stillere.

Jeg tror høytrykkspyleren er den nye penisforlengeren. ALLE naboene har en, og de konkurrerer om å holde på lengst, og å bråke mest, på dårligst mulig tidspunkt. Det er ikke den som har den feteste og dyreste bilen som er kulest lenger, nei, det er den som bråker mest og lengst med den mest avanserte høytrykkspyleren!