Kristines univers

- et glimt inn i en forundelig verden

mandag, februar 12, 2007

Orden i sakene

Kristine: Ehm, unnskyld meg, men jeg tror det har skjedd en liten misforståelse.
Foreleser: Å?
Kristine: Ja du skjønner det at online står det at jeg ikke har levert et av essayene, noe som ikke stemmer.
Foreleser: Jasså?
Kristine (lettere hysterisk): Ja, for jeg har jo levert essayet, men online er det ikke registrert, og jeg har ikke fått karakter på det eller noe! Og jeg lover jeg har levert det!100 prosent!
Foreleser: Ja ja, selvfølgelig tror jeg du har levert det. Kanskje jeg bare har rotet det bort. Kanskje det er på kontoret mitt et sted? Eller i bagen til seminarlæreren? Eller kanskje den eksterne eksaminatoren har det?
Kristine: Men sa ikke du nettopp at du vinket ham forvel på flyplassen for en uke siden...?