Kristines univers

- et glimt inn i en forundelig verden

tirsdag, februar 13, 2007

Godt å vite...

Tirsdag morgen: Mail sendt til foreleser, inneholdende manglende essay.

Tirsdag ettermiddag: Mail mottatt fra foreleser; "Takk for essayet, og ganske typisk at originalen akkurat dukket opp."

Og jeg som så for meg å måtte ta faget om igjen, ja kanskje til og med hele året, få drittkarakterer fordi denne ene stryken trakk hele snittet ned, aldri få meg jobb, miste all støtten fra Lånekassen, ha en halv mill i lån, og leve med gjeld opp til ørene til min siste dag på denne jord (ja, jeg er en født pessimist). Men phu! Nå kan jeg puste lettet ut, han hadde jo bare rotet bort essayet!

Godt å vite at foreleserne har kontroll på saker og ting, jeg som nesten ikke betaler noe penger for å gå på denne skolen...