Kristines univers

- et glimt inn i en forundelig verden

torsdag, januar 11, 2007

Nyttårsforsettet

Siden nyttårsforsetter bare er tull, tøv og fanteri og som regel noe vi vanlig dødelige ikke klarer å leve opp til, har jeg i år bestemt meg for å bare ha ett forsett. Ett jeg attpåtil kan kunne håpe å oppfylle. Mitt nyttårsforsett 2007 er å se DumDum Boys live. Det må da kunne gå ann? En eller annen gang i løpet av året må jeg kunne klare å karre til meg billetter på en eller annen måte. Enten det er ved hjelp av vold og trusler eller dådyrøyne og krokodilletårer (tatt kroppsbygning, høyde og tidligere erfaring i betraktning ville jeg vel satse på det siste) SKAL jeg se DumDum med egne øyne i løpet av 2007.

(Jeg sa at jeg bare hadde ett nyttårsforsett, men det er jo i tillegg til alt det selvsagte som at jeg skal begynne å trene, spise sunnere, trappe ned på sjokoholismen (og alkoholismen), være snillere, slutte å syte, jobbe hardere osv, osv...)

2 Comments:

Blogger Kristian said...

JEG står for musklene, eller i det minste slossinga. Vi slår oss sammen i en mektlig allianse og dobler våre sjangser for billett og konsert!

torsdag, 11 januar, 2007  
Blogger Kristine said...

Dådyrøyne, slossing, og krokodilletårer (i den rekkefølgen). Gullkombinasjon! DumDum here we come!!

fredag, 12 januar, 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home