Beste album
Inspirert av Johnsruds absurd dårlige liste kunne jeg ikke la sjansen gå fra meg til å berike verden med mitt syn på de tretten (okey, jeg klarte ikke begrense meg) beste albumene, in no particular order:
Magnet- On your side
Strokes- Is this it
White Stripes- Elephant
Thomas Dybdahl- Stray dogs
The Zutons- Tired of hanging around
Goo Goo Dolls- Let love in
Madrugada- Industrial silence
Norah Jones- Come away with me
The Killers- Hot fuss
Kings of Convenience- Quiet is the new loud/Versus (begge to er like bra)
Franz Ferdinand-Franz Ferdinand
Damien Rice- O
Ralph Myerz and the Jack Hrren Band- Your new best friends
Slå den du Johns!
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home