Kristines univers

- et glimt inn i en forundelig verden

onsdag, november 15, 2006

Studieteknikk

Tumtitum. I kveld skal jeg være flink og lese. Masse. Skal faktisk få gjort noe i kveld! Tralala. Der var te-koppen ja, men hvor er vannglasset? Hhhmm. Ned på kjøkkenet å hente vann. Filler'n, glemte pleddet. Ned og hente pledd. Sånn ja, pledd på plass, te, notater, og pc. Herregud så kaldt det er her da! Skru på ovnen. Tilbake på pc'en. Hhhmm. Hva var det nå egentlig jeg skulle gjøre? Å ja, media law. Men jøss, hva er dette? "11 avslørt for falske giftermål" står det på Dagbladet. Det hørtes jo utrolig spennende ut. Må lese hele artikkelen. Lurer på hva Vampus har skrevet i dag? Og Kristin? Der var det en link til en veldig morsom blogg gitt! Den må jeg nesten lese litt på. Og der var det jaggumeg enda en! Festlig! Men nå må jeg konse litt her, skal jo få lese i kveld. Herregud så varmt det er her da! Må skru ned ovnen. Dårlig samvittighet nå, har ikke blogget på lenge. Må blogge litt. Ojojoj se hvem som logget seg på msn! Han har jeg ikke snakket med siden...vel, siden i går, men hei! hvordan går det?

Plutselig var klokken blitt tolv gitt. Snodig hvordan tiden flyr når man leser, på tide å legge seg!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hehe... utrolig bra!!! Litt nerd å sitte å humre til dette for PC`en... men med en slik visualisering... you got me :)

Kj

fredag, 17 november, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home