Kristines univers

- et glimt inn i en forundelig verden

mandag, november 20, 2006

Lange skritt i sniletempo

Følgende samtale fant sted på MSN i går, etter avsløringer om at Frk. Borge hadde tatt pennen fatt og forfattet første avsnitt i sin kommende bok:

Kristian: tipper det står om folk som går sakte
Frk. Borge: hæ?
Kristian: folk som går sakte på gata
Kristian: gærninger
Frk. Borge: mange av dem her
Frk. Borge: har du skrevet om dem?
Kristian: ikke enda
Kristian: men jeg tenkte på det da jeg gikk hjem fra et par kompiser i stad
Frk. Borge: på folk som går sakte?
Kristian: ja
Kristian: jeg gikk sakte
Kristian: og da slo det meg at det er bare gærniger som gjør det
Frk. Borge: hahahha
Kristian: men jeg satte ikke opp farten av den grunn
Frk. Borge: j går ganske sakte......
Kristian: tror jeg på
Kristian: du og søstra di går med korte, korte skritt
Kristian: det er ikke sååå skummelt
Kristian: verre med de med lange skritt i sniletempo