Kristines univers

- et glimt inn i en forundelig verden

tirsdag, november 14, 2006

Über-nerd

Har ikke skrevet så mye i det siste av den enkle grunn at jeg rett og slett har vært for opptatt. Nå må ikke du tro at jeg er opptatt på en positiv måte, som i at jeg har masse morsomt å gjøre og fester hele natten, og derfor ikke har tid til å blogge. Neida. Min travelhet er en helt annen. De siste ukene har nemlig livet mitt utelukkende bestått av sove, skole, spise, studere (som i å lese, men det kan jeg ikke skrive for da begynner ikke alle ordene på s), spise og sove igjen. Noen ganger er skole byttet ut med jobb.

Denne forferdelige syklusen ble heldigvis brutt i helgen, da jeg fikk besøk av trynevrengerne nedenfor, men nå er vi tilbake i samme rytme. Sove, skole, studere, sove. Festlig.

Det sier litt om nivået av nerdhet når jeg blir kjempeglad for å finne en internett side som har opplagstall for alle avisene i Norge, eller en artikkel om tabloidiseringen av norske aviser...

Hjelp. Jeg trenger et liv.