Kristines univers

- et glimt inn i en forundelig verden

onsdag, oktober 04, 2006

På gli

Ikke bare er jeg en mester i å bake, på det karrieremessige planet går også ting som smurt for tiden. Jeg har nemlig fått meg jobb! Og før noen spør, nei, det er ikke på en skitten liten pub i en kriminelt belastet bydel. Du snakker nemlig med den nye redaktøren av "The Gate Post". Ta den du! Blekka er en meget lokal affære, men jeg får utrolig masse bra erfaring, og så ser det jo så fint ut på CV'en! Arbeidsoppgavene mine kommer til å inkludere å gjøre research, skrive artikler, ta bilder, redigere og jobbe med layout. Blir helt knall!! Får til og med betalt ganske godt...

7 november får jeg også to artikler på trykk i VerdensmagasinetX, mye takket være elskede Lode (smmmmmask!), så følg med. Vet ikke om de kommer på web, men de blir ihvertfall å finne i papir utgaven (ikke det at jeg vet hvordan man får tak i den...)

For å toppe det hele ringte Virgin Radio (en av Englands største radio stasjoner, for de som ikke visste det) her forleden og lurte på når jeg kunne komme inn og ha arbeidsefaring. Sendte søknad før sommeren, men regnet ikke med at de ville ta kontakt. Men det gjorde de altså, så da blir jeg kanskje kaffe-henter i en to ukers tid etter jul. Ikke betalt, og sikkert ikke topp arbeidsoppgaver, men som det meste annet av erfaring ser dette også veldig bra ut på CV'en.

Skal ikke se bort ifra at det blir folk av meg også til slutt!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Må virkelig si du får det til... så gratulerer så mye. Vis dem hva du kan nå.. :)

Kj

onsdag, 04 oktober, 2006  
Anonymous Anonym said...

Sett på makan?

Gratulerer så mye da!

og det er JEG som er KJ :-p

johns

torsdag, 05 oktober, 2006  
Blogger Kristine said...

Takk takk:)

fredag, 06 oktober, 2006  
Anonymous Anonym said...

Gratulerer!!!Så flink du er. Ang. verdensmagasinetX. så får du det hvis du er medlem av latin-amerikagruppene. Var det en stund, kanskje jeg skulle melde meg inn igjen så får jeg artiklene dine rett i posten. Ikke lenge til vi sees i nov.nå!
Heidi=)

mandag, 09 oktober, 2006  
Anonymous Anonym said...

HA HAAA!!!!! VISSTE VEL AT DU FÅR TIL DET DU VIL....HAR ALDRI VÆRT I TVIL!!stå på borgis:)
støøøørst klem mokkis!
vi savner deg her hjemme allerede!

torsdag, 02 november, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home