Kristines univers

- et glimt inn i en forundelig verden

søndag, oktober 01, 2006

Borge- det tekniske vidunder!

Må for alvor holde opp med å skryte av mine dataferdigheter.

Har nettopp tilbragt siste 1/2 time på å prøve å finne ut av hvordan man legger til en sang i profilen min på Msn så andre kan se hva jeg hører på. Fikk selvfølgelig hjelp av en meget tålmodig og overbærende kamerat. Du tror vel ikke jeg kunne klart noe sånt på egenhånd? Har alltid lurt på hvordan man får til den musikk-tingen, men aldri skjønt hva man må gjøre....

Så, etter 1/2 time med knot og noen minutter av hvorfor-vises-ikke-noe-av-det-jeg-hører-på-frustrasjon fant vi løsningen: Jeg hørte på iTunes, Msn bruker Windows Media Player.

Doh!

Jeg legger inn årene.For godt.

Takk for seg.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Sjekk mail :-p

Ingen diss til din hjelper, men spør heller en som burde spilt på tufte...

søndag, 01 oktober, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home