Kristines univers

- et glimt inn i en forundelig verden

onsdag, september 13, 2006

Lyden av sommer

Nå som sommeren er ugjenkallelig forbi (jeg pustet frostrøyk på vei hjem fra jobben i går!HULK!) føler jeg at jeg må oppsummere den på en eller annen måte. Derfor velger jeg å gi dere soundtracket til sommeren '06 (riktignok veldig subjektivt, som vanlig). Håper dere får gode vibber og at noen vakre sommerminner kaver seg mot overflaten i deres stressa studenthjerner.

Dumdum Boys-Splitte pine (hva mener du "gammel"?? Denne låta går aldri ut på dato!)
Dumdum Boys-Enhjørning
Dumdum Boys-Lunta brenner (gjett hvem som har gjenoppdaget gamle helter?)
Karpe Diem-Piano
Marit Larsen-Under the surface
Stone Temple Pilots-Plush (takk til Paul for den)
CC Cowboys-Kom igjen
Chris Isaac-Wicked game (riktignok sunget i skingrende falsett i de sene nattetimer etter litt for mange øl)
The Raconteurs-Steady as she goes
Muse-Supermassiveblackhole (blir aldri lei)
Primal Scream-Country girl
Maria Mena (ja, jeg vet hun ikke har gitt ut noe nytt på en stund, men jeg ble helt forelsket etter Quarten)
Placebo-A friend in need
Placebo-The bitter end (skylder på Quart her også...)

...og sist men ikke minst: Erik-Unbreak my heart!!! (og rom og rom og rom og MEG!)