Kristines univers

- et glimt inn i en forundelig verden

onsdag, august 09, 2006

Øl, øl og mere øl

Grillings og øl. Båttur, grillings og øl. Båttur, camping, grillings og øl. Og det oppsumerte vel min sommerferie ganske greit. Viktig å variere litt.
Våknet på søndag med en fylleangst som ikke lignet grisen, store sorte (og veldig skumle) hull i hukommelsen (de kan jo inneholde hva som helst!) og merkelige ting i veska. (Jøss! En lypsyl. Hmm. Hvem kan den være sin?) Lovet meg selv at nå var det slutt på alkoholinntaket på en stund, nå skulle jeg roe ned litt og la kroppen få hvile. Det gikk greit helt til i går, da gode kompiser inviterte på båttur med camping og grillings. Og man kan jo ikke grille uten å drikke øl, kan man vel? Tenkte å variere litt og drakk vin i går, uten at jeg merket noen nevneverdig forbedring på formen i dag. Så nå lover jeg på tro og ære å ta det rolig fremover, slappe litt av og la kroppen få komme til hektene igjen. Ihvertfall til fredag. Da er det nemlig hyttetur med venninner og båttur, grillings og ....