Kristines univers

- et glimt inn i en forundelig verden

onsdag, august 09, 2006

Gitar-helvete

Jeg er fullt klar over at jeg kommer til å miste en hel del nære venner når jeg skriver dette, men jeg må bare få det ut av systemet: Jeg er så drittlei gitar!! Sommer er vel og bra. Grillings er vel og bra. Øl er veldig bra (ihvertfall i store kvanta). Men gitar?? Uansett hvor og når er det gitarspilling; på vors, på nach, på fest, på grillings, på camping, og for alt jeg vet er det sikkert gitar på do også! Var veldig stas med gitarspillende gutter da jeg var ca fjorten år (det er bare såååååååååå sexy med gutter som spiller gitar da!), men når du bor sammen med en kar som spiller gitar før du i det hele tatt har rukket å stå opp, ja da får man etterhvert nok. Og når jeg kommer hjem på ferie er det sannelig ikke fred å få her heller. Ok gutta (og dere vet hvem dere er); Jeg vet dere ikke spiller gitar for å sjarmere meg i senk, og de fleste av dere er relativt kapable til å spille, men kan vi ikke prøve en kveld uten gitar? Bare en kveld? Hva sier dere? Da kan man jo faktisk prate sammen og ha intellektuelle samtaler om krig og fred og sånn. En kveld? For min skyld?

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

WHAT? dette kan du ikke mene.....? vi er jo så sjarmerende når vi spiller så strengene fyker veggemellom og synger av full hals så hele oslofjorden hører det. Kommer ALDRI til å slutte å spille gitar. Så lenge jeg ikke får leddgikt eller du kutter av meg alle fingerne kommer gitaren til å plage deg til evig tid. Nei da har du valgt feil venner gitt.... Kan hende vi drar den litt for langt, men det er så mye morsomere å spille enn å prate om krig og fred og politikk og sånt..... Bli med til hvaler denne helgen, der blir det enda mer spilling.

torsdag, 10 august, 2006  
Anonymous Anonym said...

Dette var virkelig et slag under beltestedet. Har vi i alle disse årene våknet opp med blodige fingre og sår hals uten å sjarmere, eller er det Kristine som har en helt annen oppfatning enn resten av Venus-gjengen? Jeg velger å tro deg siste. Anyways, gitaren kommer ikke under noen omstendigheter til å utebli fra sosiale sammenkomster. Forresten så skal du vite at det er en fantastisk akustikk på do og dette er det naturlige øvingslokalet for en gitarspillende ungkar...

torsdag, 10 august, 2006  
Blogger Ingie said...

Hei kjære! Jo, jeg kan se hva du mener, men... JEG SAVNER GITARSPILLING!!! Har akkurat kommer hjem (Kairo) fra Dahab, og der DRØMTE jeg om at noen kunne finne en gitar og spille litt for meg:) Så, Morten... kom hit og spill litt for meg i stedet du!! Jeg skal både la meg sjarmere og synge med!!! så... fortsett med gitarspillingen:) Det finnes inget bedre instrument!

torsdag, 24 august, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home