Kristines univers

- et glimt inn i en forundelig verden

tirsdag, juli 11, 2006

En regnværsdag

Hva bedre å ta seg til en regntung dag enn å høre på radio?? Genialt! Slik gjør du: Tune inn radioen din på FM 95,5, 98,7 eller 93,8 alt etter som hvor i huset du befinner deg. (Ihvertfall hvis du bor i huset mitt.) Du burde få inn P3 på en av bølgene. Nyt! (Selv om musikken er blitt betydelig mye dårligere etter at Mr. Moslet overtok. Aarrggh! Men det er en annen sak.) Start dagen rundt 10.00 med Mina. Bra dame! Slenger dritt, klager og syter så jeg nesten ikke kunne gjort det bedre selv! Hadde jeg laget radio hadde det hørt slik ut. Kl 12.00 kommer de supertrivelige, sjarmerende og til tider ganske festelige Ylvisene (bergenserene som reiste rundt og laget revy et par år siden vettu). Får meg nesten til å synes bergens-dialekt er trivelig, noe som sier VELDIG mye om hvor koselige de er! Så, kl 13.00 er det klart for Radioresepsjonen. Steinar og Tore Sagen+ Bjarte Paul Tjøstheim utgjør supertrioen som er usannsynlig morsomme mesteparten av tiden, og ikke fullt så morsomme noen få ganger (les: lommelegen). Når de går av lufta er klokken allerede blitt 14.00, så da er det vel på tide med en liten cowboy-strekk!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

vekk meg i morgen så får jeg med meg dette. Er så dårlig på radio, men elsker jo disse programmene....

tirsdag, 11 juli, 2006  
Anonymous Anonym said...

borge Borge Borge...

Mina på p3? Uff og uff... hvor er creden der lissom? Takke meg til for ipod de timene hun er på radioen... Skuff skuff... når begynner forresten kampanjen med å få Karate og Are & Odin tilbake på lufta? Bøllers er med vettu... Og du, kanke vi ta en fest før du stikker til storbyen igjen a? Jeg er hjemme og lengter etter litt alkohol med andre Kristiner...;)

søndag, 30 juli, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home