Kristines univers

- et glimt inn i en forundelig verden

lørdag, juni 10, 2006

Ting jeg ikke kan

Selv om jeg jo må innrømme at jeg er flink i det meste, er det noen småting jeg er mindre flink til. Dette inkluderer blant annet:

1) Å kjøre bil. Jeg er ihvertfall ikke spesielt god. Dette er jeg fullt klar over selv, og jeg later heller ikke som at jeg er spesielt flink. Hysteri og panikk ved lukeparkering og bykjøring er noe alle mine kjære venner er vant med.

2) Data. Jeg er skikkelig dårlig på alt som har med pc'er og sånt å gjøre. Takk gud for at jeg har venner som skjønner seg på umuligheter som MSN og internett (takk Cella!).

3) Å koke ris. Jeg klarer det rett og slett ikke! Enten blir den svidd, eller så svømmer den i et hav av vann 10 minutter etter at den skulle vært ferdig. Kan noen hjelpe meg?

4) Å drikke sprit. Har gjort det èn gang, men husker fortsatt særdeles lite av hva som foregikk etter kl tolv....

5) Å slutte å spise sjokolade. Har prøvd opptil flere ganger, men det funker like dårlig hver gang! Må nok venne meg til å leve med min sjokolade avhengighet. Sukk! Det er et hard liv.

6) Å være tålmodig. Jeg har null og niks tålmodighet. Njente, nada, over hodet ikke tilstedeværende.

7) Å jobbe når jeg faktisk er på jobb.... Hvor ble denne listen til tror du?