Kristines univers

- et glimt inn i en forundelig verden

lørdag, juni 02, 2007

Monolog

Dette er hva som skjer om man 'glemmer' at man snakker med Lode på msn.

Frk. Borge sier:
LODE!!
Frk. Borge sier:
halla!
Lode sier:
borgis!
Lode sier:
Burger!
Lode sier:
hvilket annet geniale navn var det jeg kom på?
Lode sier:
husker ikke lenger
Lode sier:
hva skjer a huney!
Lode sier:
en tanke slo meg
Lode sier:
at jeg skulle å sitte å skrive til deg
Lode sier:
helt til du svarte
Lode sier:
litt sånn
Lode sier:
som en uendelig lang telefonsvarer
Lode sier:
men så slo en annen tanke meg.
Lode sier:
tenk nå hvis?
Lode sier:
tenk hvis hun har gått for dagen, og ikke kommer tilbake på msn før imorgen
Lode sier:
eller lignende?
Lode sier:
DET kunne vært litt kleint
Lode sier:
en ting er jo å bruke hele lørdagskvelden på å sitte å snakke med
Lode sier:
"veggen"
Lode sier:
men
Lode sier:
det er jo også noe helt annet å skulle prøve å gjøre det så interessant
Lode sier:
som mulig
Lode sier:
eller hvis man ikke er såååå ambisiøs-
Lode sier:
ihvertfall -lesbart.
Lode sier:
men da er jo det en rimelig stor fordel at jeg var på byen igår
Lode sier:
og er det en ting byen gjør
Lode sier:
så er det jo å svekke terskelen for hva som kan gå ut
Lode sier:
og morsomt nok, akkurat når jeg skrev det
Lode sier:
så sa det bare stopp
Lode sier:
så.
Lode sier:
nå gikk jeg tom.
Lode sier:
eller det gjorde jeg selvfølgelig ikke, men kanskje heller er ordet lei?
Lode sier:
jeg tror jeg går og tar meg en dusj
Lode sier:
tror jeg trenger det.
Lode sier:
lukter ikke akkurat ferskner
Lode sier:
vi snakkes huney-buney!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

og jeg som trodde at msn var privat...

forfatteren.

søndag, 17 juni, 2007  
Blogger Kristine said...

er jo som regel det, men akkurat denne monologen synes jeg var så festlig at restena v allmennheten kunne nyte godt av den!

fredag, 22 juni, 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home