Kristines univers

- et glimt inn i en forundelig verden

lørdag, november 25, 2006

Trist

Fikk tre pakker i posten i dag, flate sådan. Siden det tross alt er bursdagen min i dag hadde jeg kanskje i det lengste håpet de skulle inneholde noe fint og koselig (som en presang til meg for eksempel), men nei. Den ene var et kort fra mormor (takk mommo) og de to andre var henholdsvis nr 1 av Samtiden 2002, og en rapport fra Framtiden i våre hender. Ikke mye til bursdagspresang, men det som er skikkelig trist var at jeg faktisk ble glad da jeg åpnet pakkene og så hva det var. Jepp, skikkelig happy. "Jess!" tenkte jeg "en dokumentasjon på hvordan underholdning har fortrengt informasjon i norske medier i 1965 til 1995. Akkurat hva jeg trengte!" Er riktignok til skolen, men sier vel en del om meg når jeg nesten så på dette som bursdagspresanger.

Trist, trist, og atter trist.

En annen ting som kanskje ikke taler helt til min fordel er at jeg sitter og blogger på bursdagen min. Akk vel. Kunne unnskyldt meg med at jeg venter på at Heidi og Monica skal komme tilbake fra butikken med øl til meg, men jeg vil heller framstilles som en bloggende, patetisk taper. Bare så du ikke blir så skuffet når du møter meg i det virkelige liv.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gratulerer med dagen som har vært... hadde desverre ingen anelse... Gratz :)

Kj

tirsdag, 28 november, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home