Kristines univers

- et glimt inn i en forundelig verden

onsdag, oktober 04, 2006

Kakebaker bollesen

Kristine har bakt kake. La meg si det igjen: JEG HAR BAKT KAKE. Helt alene, med mine egne hender. Er fryktelig stolt akkurat nå. Kjøkkenet er erklært katastrofe-område og jeg har lim i håret, men ellers er alt i tipp-topp stand. Har nettopp tatt vidunderet ut av ovnen, og håper veldig veldig veldig at den ikke er så hard som den ser ut som... Er ihvertfall ikke svidd, så da er jeg i grunnen fornøyd.

Nå skal det engang nevnes at dette er første gang i hele mitt liv at jeg har bakt en kake (med untak av noen utolig små og klissete klumper som skulle ligne muffins en gang i sjette klasse), så jeg er veldig spent på resultatet. Er egentlig bursdagskake til min kjære som er halvveis til 50 i morgen, så selv om kaka smaker dritt blir han nødt til å like den! Hehehe...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

hmmm... lim i håret. Den smaker nok godt... :)

Kj

onsdag, 04 oktober, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home