Kristines univers

- et glimt inn i en forundelig verden

onsdag, juni 28, 2006

Verden hadde vært et bedre sted uten:

Etter lang tids irritasjon har jeg kommet frem til disse eksapsjonelt irriterende individene. Jeg lister i tilfeldig rekkefølge:

Mary J Blidge. Man kommer ikke lett fra å så til de grader maltraktere en vakker sang!! Selv om U2 var med på det de også holder jeg henne ansvarlig.

Ravi. Makan til irriterende liten dverg skal du lete lenge etter. Skal gi deg utadesjælopplevelse jeg.

Aylar. Trenger jeg foklare?

Pia Haraldsen. Dum, dummere, DUMMEST! Kan ikke snakke rent engang.

George W. Bush. Verden hadde ganske enkelt vært et bedre sted uten.

Er som dere ser ikke så mye jeg irriterer meg over, men de som faktisk går meg på nervene er jo overalt, til enhver tid! Er det rart man blir aggresiv??

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hehe... utrolig bra! Lykke til videre med humøret, og fortsett å spre det glade budskap :)

Kj

onsdag, 28 juni, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home