Kristines univers

- et glimt inn i en forundelig verden

onsdag, juni 14, 2006

Dagens Dagblad 2

Godt med støttende ord i min kamp mot de stadig dårligere avisene. Tenkte jeg skulle variere litt i dag, og leste Aftenposten til en forandring, men den var såvisst ikke mye bedre. Litt nyheter de første ti sidene, og resten var full av boligannonser. Ikke mye å lese hvis man ikke er på boligjakt men faktisk er keen på å vite litt om hva som skjer i verden....
VG gidder jeg ikke nevne en gang for de er enda verre enn Dagbladet. Da er det vel bare å kaste seg over Finansavisen eller Dagens Næringsliv og håpe at man blir litt mer opplyst av det...

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Følger og støtter din opptrappende kamp mot landets aviser og innhold, eller mangel på innhold, men redd dette blir vanskelig. Vi lever som du vet i et "se og hør" land, hvor vi er mer interessert i oppussing og interiør enn fattigdom og menneskerettigheter, og jeg er redd for det ikke avtar med det første. Avisene slik jeg ser det er på en måte delt i to i Norge, "happy happy pressen" og "og vi er så serøse at ikke smil pressen", så du må nok bare ta et personlig valg utifra magefølelsen, og kanskje gjøre noe med det på sikt som journalist? Jeg leser selv iallefall Dagbladet, så fyller jeg på med NRK nyhetene til jeg detter ned igjen...

mandag, 19 juni, 2006  
Blogger Kristine said...

Hehe. Godt sagt! Det blir lett sånn. Er bare så oppgitt over den dårlige kvaliteten, og er redd for at vi ender opp med norske utgaver av The Sun. Det hadde vært krise. Skal love at det blir årnings i sakene når jeg blir stor og berømt journalist!;)

tirsdag, 20 juni, 2006  
Anonymous Anonym said...

Selvfølgelig blir du en berømt journalist.... men hvor stor har du tenkt til å bli?? :) Er du tilbake i hjemlandet nå? Kanskje vi treffes en dag... :)

tirsdag, 20 juni, 2006  
Blogger Kristine said...

Det kan alltids ordnes hvis jeg vet hvem jeg skal se etter...?

tirsdag, 20 juni, 2006  
Anonymous Anonym said...

DN på lørdag. Les den. Klager du på det, så kan du flytte ut av landet.

/E.

torsdag, 22 juni, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home