Kristines univers

- et glimt inn i en forundelig verden

tirsdag, mai 09, 2006

Ting du ikke trengte å vite om meg

-jeg har musikk nok til å spille tre uker i strekk, men jeg hører på det samme om og om igjen
-jeg liker øl
-verdens kuleste ord er "wank" og "bullocks"
-verdens teiteste ord er "burk" (les:boks)
-jeg er allergisk mot rot (Adam kaller meg Monica Gellar)
-Peppes Pizza er den beste pizzaen! (sett fra et helt nøytralt ståsted selvfølgelig)
-jeg liker å gå tur i skogen
-jul er den beste høytiden
-Ben&Jerry's er verdens beste iskrem (spiste en hel bøtte på søndag!)
-jeg liker stearinlys og romantikk
-jeg er avhengig av sjokolade
-jeg hater Paris Hilton, Aylar, Nichole Richie og hele den røkla der! (men det har du kanskje fått med deg allerede...)
-jeg digger Nemi
-jeg kan ikke vaske opp uten oppvaskhansker
-jeg vil bli journalist når jeg blir stor
-da kjæresten min sa "jeg elsker deg" for første gang sa jeg "gjør du?" og gikk på toget....
-jeg liker ikke rosa
-jeg skjønner ikke "moderne" kunst
-jeg skulle ønske jeg var flink til å tegne
-jeg liker egentlig ikke shopping
-jeg får dårlig samvittighet hvis jeg er innendørs når det er fint vær ute
-jeg har sett "Romeo&Julie" minst 15 ganger (og jeg får alltid klump i halsen)
-jeg digger sommer!!
-da jeg var liten fikk jeg mamma til å slutte i jobben fordi jeg gråt så mye når hun satt meg av i 5-års-klubben (så hun måtte være hjemme for å ta seg av meg)
-jeg har klina med en i slekta....
-jeg elsker Dagbladets fredagsbilag (og Magasinet)
-jeg stamper med føttene når jeg blir skikkelig sinna
-topshop i Oxford Street skremmer vettet av meg
-jeg sørger over "Are&Odin"
-jeg elsker Thomas Dybdahl
-jeg sover alltid med sov-i-ro
-jeg liker ikke å ta farvel, selv om det bare er for en dag
-jeg hadde peanøttsmør på matpakka hele barneskolen
-jeg er overbevist om at Magnus Rønningen (Dagbladet Fredag) er en skikkelig klyse (selv om jeg aldri har møtt ham)
-jeg har hatt den samme planten på rommet mitt siden jeg var tre år
-jeg tror ikke på gud
-jeg skulle ønske jeg hadde noe bedre å ta meg til enn å skrive denne lista....

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Herlig liste Kristine. Takk for at du satt av.... ja hvor lang tid satt du egentlig av til denne lista??? Iallefall veldig mye jeg ikke visste, så du skal vite at vi andre fikk litt kvalitetstid når vi leste den :)

Tur i skogen og romantikk... bra Kristine ;)

torsdag, 11 mai, 2006  
Anonymous Anonym said...

Morsomme greier...
Men du glemte å nevne grillings på kalvøya med sommerpils, og ølbriller....:) DET GLEDER MEG MEG TIL!!!!KOM HJEM TIL MEG SNART HONEY!!!miss you

søndag, 14 mai, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jeg mener da det store spørsmålet er hvor langt ute i slekten var den berømte kliningsen? Fetter? Fille-onkel?

søndag, 14 mai, 2006  
Blogger Kristine said...

hehe.... det forblir en familie hemmelighet!

mandag, 15 mai, 2006  
Anonymous Anonym said...

Det synes jeg absolutt ikke det skal. Når du disker opp med sånne lister, synes jeg definitivt du skal svare når dine fans stiller deg spørsmål.

Eirik.
- som dirrer i spenning

onsdag, 17 mai, 2006  
Blogger Kristine said...

jeg er stum som en østers! for å irritere deg enda litt mer, så er vel du den eneste i gjengen som ikke vet hvem det er snakk om eirik;)

torsdag, 18 mai, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home