Kristines univers

- et glimt inn i en forundelig verden

fredag, mai 26, 2006

IQ test

Zoe Williams skriver i The Guardian 22 mai at hun har en hypotese om at Paris Hilton egentlig er smart. At hun bare later som at hun er stokk dum for å få oppmerksomhet, penger og menn. Ms. Williams skriver at siden kvinnebevegelsen har slått fast at å spille på sex er nedverdigende for enhver kvinne, må de som spiller på det rett og slett være litt tjukke i pappen. I tillegg har nåtidens samfunn slått fast (ifølge Williams) at det er umulig at en vakker kvinne også kan være intelligent. Så hva skal så en pen kvinne med en pen kropp gjøre for å få oppmerksomhet? Late som hun er dum selvfølgelig! Hvis hun er dum kan hun jo spille på sex og de store puppene sine så mye hun vil, hun vet jo ikke bedre stakkar. Aha! Så det er det Paris Hilton driver med! Egentlig er hun en kjempesmart dame, som har funnet ut alt dette på egenhånd og bestemt seg for et image som ville gjøre det mulig for henne å spille på sex uten å bli lynsjet for det. Selvfølgelig. Dette burde vi jo ha funnet ut for lenge siden! Beklager alle sammen, jeg trekker tilbake all dritten jeg noen gang har slengt om Paris Hilton, fra nå av er hun mitt store forbilde, min mentor; en vakker kvinne med masser av intelligens.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

GENIALT!!!!!
fra nå av skal jeg bare gå etter de pene damene som virker dumme....ehhh

fredag, 26 mai, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home